top of page
Lounge (13)_result.jpg

ASSISTANT FRONT OFFICE MANAGER

Assistant Front Office Manager

Nu söker vi en Assistant Front Office Manager som vill vara med att leda och utveckla vårt fantastiska team i receptionen.

Assistant Front Office Manager

Nu söker vi en Assistant Front Office Manager som vill vara med att leda och utveckla vårt team i receptionen.

Om Oss
Familjeägda Sunlight Hotel Conference & Spa är idag Nyköpings största hotell med spa, stor konferens- och festvåning, ett modernt komplett gym och en förstklassig restaurang. Vi jobbar ständigt med nya idéer för att skapa en nytänkande arbetsplats där arbetsglädje och nöjda gäster står i fokus.

Du vill vara med och skapa en plats dit människor gärna vill komma tillbaka till om och om igen, där alla välkomnas och kan känner att de blir en härlig upplevelse rikare. Du är med i säkerställandet av att alla som jobbar i receptionen blir våra ambassadörer och ansvariga för gästernas upplevelse. Som person brinner du för service och möten med människor. Vi sätter lika stort värde på såväl intern service som gästservice. För oss är det viktigt att du känner stort ansvar för receptionen, är professionell i mötet med gäster och kollegor samt är lojal och ordningsam.

Dina arbetsuppgifter innefattar att helt eller delvis arbeta med att:
• Utveckla rutiner och lathundar/checklistor för ett smidigt flöde av information i receptionen samt för att göra information lättillgänglig.
• Skapa struktur och organisation i receptionen.
• Lära upp nyanställda och löpande utveckla teamet.
• Göra regelbundna rumskontroller för att kunna stå för att produkten håller en hög nivå.
• Alltid sträva efter att höja nivån på gästvänlighet och bemötande.
• Svara på gästrecensioner.
• Ansvara för viss ekonomi inom fakturering och kundreskontra.
• Planera bemanningen i receptionen

Som person är du en lagspelare men ändå van att arbeta självständigt. Du är proaktiv, strukturerad och inte rädd för att kavla upp ärmarna när det behövs. För att trivas hos oss gillar du ett högt tempo, engagerade kollegor och en nytänkande företagskultur. Du har praktisk och administrativ erfarenhet av bokning och receptionsarbete, gärna i ledarposition. Du trivs i en arbetsmiljö som har en hög flexibilitet och där det är naturligt att hjälpa till på andra avdelningar när det krävs. Då vi ser vårt hotell som en enda helhet är det viktigt att du ser hela hotellet som din arbetsplats och inte enbart din primära avdelning. Detta arbetssätt/mindset skall även prägla de som arbetar i receptionen så att de vågar vara engagerade nog att se och förstå hotellet i sin större perspektiv.

Vi erbjuder ett spännande arbete i ett expansivt företag. För att kunna möte den ständigt förändrade marknaden erbjuder vi årligen utbildningsbidrag till all vår personal, personalförmåner såsom fri träning, personalrabatterade priser inom logi, spa, mat och dryck, personalpriser på Svenska Möten anläggningar inom logi och mat samt mycket mer.
Vi erbjuder en trygg arbetsmiljö där vi tillämpar kollektiva avtal, är Svanen-certifierade och arbetar aktivt med hållbarhetsfrågor för att värna om vår planet.

Tjänsten innefattar en tillsvidareanställning om 100% med start omgående. Vi förhåller oss till marknadsmässiga lönenivåer.

Vi ser fram emot din ansökan.
Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan redan idag till Maria Wallgren, maria@sunlight.se

Välkommen till Sunlight!

Lounge (13)_result.jpg

ANSÖK

Ladda upp CV

TACK FÖR DIN ANSÖKAN!

bottom of page